Blogger Template by Blogcrowds

umah aku dh pasang Astro

ari isnin lpas aku g kedai letrik kt sentul tu then aku g register Astro. aku mmg dh lama nk register tp disebabkn masalah kewangan yg tidak mengizinkn maka aku menangguhkn dulu hasrat ku itu. aku bukan la nk sgt bayar kt Astro tu tp sbb aku bengang reception tv kt umah aku teruk banget! so klau ada Astro ok la sket. xle aku dok ngadap RTM ngn TV3 jer ari-ari. masa register pon aku amik pakej murah. ingat aku kaya raya ker?? dh la bayar sorg tau x...!


masa jeff balik, siap tanya..'waa..u kaya keerrr? sudah pasang astro. tp Akademi Fantasia sudah abis kenapa baru mau pasang?'...

aku jawap, 'saper suka AF? i nk tgk citer lain la..' mmg aku xsuka AF.huhuhu....


~aku xtipu taww...~


harap2 lepas ni aku xle bosan sgt kt umah. n maybe aku akan selalu lepak umah jer. so aku akan include hobby 'tgk tv' dlm resume lepas nie...!!


4 - comments:

boleh lerr tumpang tengok astro kat umah Jay... hehehehehe

28 May 2008 at 08:48  

subscribing astro is such a waste.

Especially yang kat rumah aku.

Pakej yang kitorang amik:

1/Cartoon - pasal my housemate suka tengok cartoon
2/Movies
3/Variety
4/Learning & Discovery
5/News

Tapi kitorang jarang tengok tv.
Astro banyak ulang cerita yang sama... So, membazir and nak cut satu package.. mungkin movie pasal cerita2 dia banyak yang zaman tok kaduk and tak best.

28 May 2008 at 10:00  

Jay,
kenape Jay? dah banyak kali aku perkatakan kat kau. Tapi kau tetap jugak nak buatkan hati aku hancur...kenape???Kenape lambat sangat jay untuk kau dapatkan teknologi itu??kenapaaaa??TIDAKKKK

28 May 2008 at 18:12  

x nak amik pakej yang ada bbc world ke? boleh belajar british accent.

28 May 2008 at 19:50  

Newer Post Older Post Home