Blogger Template by Blogcrowds

betulkn tingkap keta

ari khamis aku dh janji ngn kak azy nk g bengkel atan. nk repair tingkap keta aku yg mengong tu. bila g, atan habaq kedai sparepart tutup sbb cuti labour day. hampeh! so aku pon g balik esoknyer, jumaat. drp kul 10:54am (jam hp aku) smpi kul 1:10pm baru siap. tensen. dok melangut kt kedai tu sambil tgk otromen n thah apa2 citer kt tv. dh siap keta tu aku balik n tido. terbang melayang rm150 kt tangan atan. humm..janji keta aku ok!

~keta tu dh jadik mcm bangkai. tebarai...~

~keta comey aku tggu giliran..yg kaler silver..bukan oren!~

~atan dok gerudi keta aku~

~ni la menatang yg kena ganti. atan suruh aku bawak balik. aku xmo. dh rupa kapak dh aku tgk!~

~atan posing smbil buat2 tekun buat keja~




0 - comments:

Newer Post Older Post Home