Blogger Template by Blogcrowds

last day training english

ari jumaat lepas ialah ari ketiga kitowng training english. tp arini cikgu dia lain sket. Mr Alex (yg xsuka zip seluar) yg ajar sbb Mr Larson (uncle) xdpt dtg. tp dia ni cool n mmg pandai sesuaikn diri n bijak ngajar kitorng yg mmg xpandai terutama cik duyung yg agak 'fancy' dgnnyer.... (carut cik duyung nie). fizah agak kesedihan sbb dia lebey taste kt Uncle Larson tp dia tetap vogue jwp soalan2 yg diberikan oleh Alex..tahniah fizah!! (masa ni rindu plak kt Alex yg kt UK tu)

arini sebenarnya ari ayah aku wat operation. so aku agak tertekan tp cuba sebaik mungkin utk mengikuti pembelajaran tersebut. yela..aku bukannyer pandai sgt pon.. tp test aku 3rd highest dlm kelas lepas si fiza n cik duyung...kira top 3 tu hebat la gak kn??? satu yg klakau pasal Alex ni, dia selalu berangan bagus masa nk sebut nama kitong. klau xtau refer la kt list tp dia xmo. so mcm2 nama kuar drp mulut dia. aku tetiber dia panggil roshaidi. thah jantan mana yg dia ingat agaknyer....yg lain2 lagik teruk! plg lawak Kalson jadik Ketum. nama kampung sgt!!

lepas buat 2nd test, kitorng kena jumpa Alex 1 by 1 utk dia test cara bercakap kitong. nk bg grade katanyer.. masa aku dok borak2 ngn dia, dia dok tanya aku suka buat pe masa cuti. ala..kira mcm hobi la. so aku jwp yg aku suka dgr muzik n g clubbing (motiff??). pastu dia bukak citer pasak American Idol. dia kata dia suka David Cook, but aku leyh gado ngn dia sbb aku suka David Arculetta lagik. berubah gak la muka dia even aku tau dia dok cover. sbb drp awal aku ngn fizah dh nmpk cop 'plu' kt dahi dia..wakakakaka..taste kt david cook katanyer..!!! aku dpt la gred B2 yg aku sendirik xtau apa maknanyer lepas abis test conversation ngn dia..lantak la....nk wat cmner kn? bak kata duyung, english is not my native languange..!


bdw, ari jumaat ni masing2 dtg ngn emo tersendirik.. sessi luahan perasaan antara duyung n suba, eja yg dok nangis2, aku yg risau pasal ayah n mcm2 lagik la...semoga sumer akan ok lepas ni!


~aku sedang memicit cik duyung~


~desert 4 d day yg aku xmkn pon~


~aku didepan n 'subathi' diblkg...~

2 - comments:

huhuhuhuu

I lebih taste pada alex sebenarnya... Mula2 masuk tempat training tu, dah tahu dah, dia memang gabas.

Zip tak tutup, besar sangat kot.. nak terkeluar...

tapi tetap taste kat alex...

satu je aku tak puas hati pasal training ni ialah: tak der pun ajar nak pronounce english words yang pinjam dari french, spanish, roman, bla bla bla...

overall, i suka pasal semuanya i score!~~ suka!~~

28 May 2008 at 09:51  

ko mmg kejis..sumer ko nak kn!!!

28 May 2008 at 20:10  

Newer Post Older Post Home