Blogger Template by Blogcrowds

diari bergambar

jumaat-9/5/08

aku g lepak kt mystery the curve ngn kak azy, b n adie. mula2 ingat xjd, but kul 1130 bru diorng smpi. keta masing2 buat hal. nasib baik keta buruk aku leh pakai!!lepak kt sana smpi 130am then g supper kt pelita ss2 pj. balik umah aku marah jeff sbb hal2 'keselamatan dlm umah'. sori jeff, i did not meant to marah u...

~poster kt luar pub~

~pose jer la~

~band tgh perform~


_____________________________________


khamis-8/5/08

aku g amik syg kt serdang n bwk balik umah sbb dia nk blaja ngn nana cara nk guna spss. nasib baik aku ada nana yg sedia tlg walau xtlg sgt!anyway, tanpa nana mesti dia kelam kabut lagik. at least satu benda utk fyp dia selesai.


~kt mamak kt ngn umah nana~

~nana yg xsure, try call mbr utk tlg syg aku nie~

~nmpk mata jer?~

~air aku ngn air nana~

~ada org tlg basuhkn baju satu bakul penuh. mlm baru aku sidai. nasib baik xilang. penuh semua ampai baju.~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home