Blogger Template by Blogcrowds

jaga badan

dh 2 kali minggu ni aku g joging kt tasik titiwangsa. aku dh start balik xtvt yg lama aku tinggalkn ni. so lpas ni, masa aku offday, masa aku akan habis dgn mengelilingi tasik. (bukan tasik permaisuri utk mencari anak ikan ok!!) aku dlm proses utk menguruskan perut aku yg semakin menakutkan insan2 di dunia ini..huhuhu..tp aku seronok. sbb sukan yg aku suka buat hanyalah joging. so harap2 lpas ni aku berjaya turunkn kadar lemak berlebihan dlm badan aku ni. nantikan hasilnya...berjayakah aku? Insya Allah...

~eyes on malaysia~

~kl pd jam 740pm drp tasik titiwangsa~

~aku yg berehat sebentar di bawah pokok kelapa~

so lepas ni leh la pakai baju n suar lama yg dh berkurun aku xpakai tu balik. mungkinkah aku leh sarung jeans saiz 28 aku yg lama tu?

0 - comments:

Newer Post Older Post Home