Blogger Template by Blogcrowds

chef duyung

bila masa la plak si duyung tukar profession nie? pasti semua tertanya2 kn?but klau korng nk tau, dia telah berjaya mengelirukan ramai org pada isnin lepas. aku ajak dia g bfast sesamer. xtvt biasa yg aku lakukan lepas abis keja mln la kn....

so, aku agak tergezut sbb aku ingatkn ada budak f&b kt reception tu, rupanyer cik duyung telah memakai baju baru berupa satu set uniform drp nichi yg dibeli pd hari sebelumnya... n mcm biasa, aku tanpa lengah telah mencarut n menggelakkn bajunyer itu yg laksana 'hidup segan mati xmau'..wakakaka..

tp aku tau cik duyung amat berbangga kerana dirinya telah menjadi bintang (bkn binatang yeaaa...)paling popular pd ari isnin tersebut dgn mengalahkn fizah dgn beza undian 1 mata (sbb adie undi fizah. if not fizah kalah 2 mata ler..). tahniah cik duyung!!


~lihatlah betapa ceria cik duyung even didlm lif yee!!~

~chef in d making~



3 - comments:

that's what she called therapy... let her be

28 May 2008 at 10:07  

Jay Keji Sangat!!!!!!!!!

28 May 2008 at 12:58  

wat da hell...??

28 May 2008 at 17:17  

Newer Post Older Post Home