Blogger Template by Blogcrowds

ayah

akhirnya ayah selamat menjalani pembedahan hernia yg sebenarnya satu minor surgery tp aku mmg xsedap ati sbb ayah sejak akhir2 ni agak lemah. so aku mmg xmampu menahan diri drp berasa sebak n cepat marah sejak awal mggu lalu. aku juga telah menumpahkn airmata yg agak byk xkira masa. but masa sorg2 mmg masa plg sedih kn? hummm...tq 2 adie yg sggp dgr luahan aku masa ayah 1st day masuk spital kt HUKM. mmg touching giler time tu..tq beb!

utk pengetahuan korng, even aku suka amik pics tp masa ayah kt spital aku mmg xmampu nk amik pics ayah sebab mmg terasa sgt yg aku xkuat utk btentang mata dgnnya inikn pula nk amik gamba dia yg bg aku sgt xpatut diabadikn dlm blog aku. but, ni jer la yg aku dpt snap drp hp aku...

aku gadoh besar gak ngn adik aku masa 23/5/08 tu. apa xnyer, dia dh la keja kt HUKM, then ayah yg dijangka buat operation kul 10am dibiarkan sorg sedangkn dia dok bersiap lagik kt umah masa aku sms dia kul 11am! saper xgeram beb!!!! aku maki dia kaw-kaw masa aku tepon dia hinggakn mak aku yg amik tepon adik aku n sabarkan aku. sakit jiwa n perasaan time tu. nasib baik aku terpaksa dtg course english, if not, aku mmg ada kt sisi ayah. 4 your info, seingat2 aku, nilah kali pertama ayah masuk spital sbb sakit. so aku mmg sgt2 risau. ayah jarang demam pun. dia kuat. bkn mcm aku..

masa aku smpi HUKM ari jumaat tu, hari ujan selebat2nya. aku, eja n adie (tq frenz) terus menuju ke Operation Theater. kul 6pm ayah xkuar lagik. aku diberitahu oleh mak yg ayah start masuk OT lebey kurang kul 2pm. so 4 jam dlm OT xkuar2. bila aku nk masuk n tanya nurse dlm OT tu, tetiber pintu terbukak n ayah dok terbaring dlm stricter n aku mmg rasa sedey sgt time tu. cuba kawal airmata tp jatuh juga. aku dok rasa mcm adegan dlm drama plak..bila kenangkn semula, rasa kelakar pon ader..

tp skrg semua dh selesai. ayah ada kt umah ong. smlm aku g, dia dh leh jln2. tp aku tetap suruh ayah rehat. dia degil nk balik klang tp aku ngn ong larang smpi kami rasa dia betul2 sembuh sepenuhnya..

buat kwn2 yg doakan ayah aku selamat, terima kasih. aku syg ayah aku n syg korang jugak!


ps:tq kt syg aku yg kt kuantan tu jgk. sbb dia selalu gak sms masa tau ayah dlm spital.



2 - comments:

Entry ni membuatkan aku rindu pada arwah ayah aku...

Sayangilah ayah kita selagi ianya masih ada...

28 May 2008 at 09:45  

tetiber rasa sayu la plak dgn pengakuan si fizah....

28 May 2008 at 20:10  

Newer Post Older Post Home