Blogger Template by Blogcrowds

LQ selepas sebulan x g...

smlm aku g LQ ngn kak azy, adie n jeff. memuler nk celeb8 besday kak azy. tp last2 kitong just g enjoy2 jer. sbb, aku xde budget nk beli kek, n rasa xbest sbb B n eja xde skali. so memasing jst lepas gian nk menari je la. kt sana, mcm biasa aku ada geng2 aku yg xterkira ramainya. ada yg sms n ada yg jerit2 jer..huhuhu...bintang paling popular la katakan. seronok jumpa mb2 cuma xseronok bila ada org yg xada masa tu. nk wat cmner, kwn lebey penting...

kak azy plg seronok aku tgk. even dia penat menari, tp aku rasa dia puas. jeff plak, sgt keji sbb xmenarilangsung. thah apa dia pk aku xtau. carik mangsa la tu..adie, spt biasa, dlm dunia dia sendiri..!lpas clubing, kitong g mkn kt penara. ireyl xder. dia kena blk genting. kt mamak tu, spt biasa, sesi carut mencarut berlaku. plg teruk kena ialah aku n adam. ada je modal nk carik gaduh budak2 nie. tp diorng la yg byk buat aku hepi kt club. love u all!!

~aku, usher n kak azy~

~wan (scandal ezrell), ezrell, wan n blkg abg ivarn~

~aku n kak azy yg dh ngntuk~

~sms scandal baru jumpa drp LQ ke??~

~bfast aku. megi goreng n milo ais~

abis mkn kitong balik. masa tu dh kul 5 lebey. aku tumpangkn ezrell n laki baru (katanyer) smpi pondan indah (pandan indah) then terus anta kak azy blik wangsa maju. smpi umah dh azan subuh. merasa la kan...org bgn g masjid, aku membuta. apa la nk jadik...!!

1 - comments:

nak ikut!!!!!!!!!

5 May 2008 at 01:26  

Newer Post Older Post Home