Blogger Template by Blogcrowds

ckp elok2 sket

ni adalah ari pertama drp 3 ari yg ada dlm kalender bulan ini utk aku dtg buat muka toya smbil pura2 enjoy masuk training. malas giler. dh la nanti aku kena ganti balik working hours aku yg xcukup sbb kena training. nyampah. nasib baik ar ada mbr sekepala yg join grup nie. duyung, eja, adie, fizah, chom, rose antara yg buat aku rasa selamat sket bila masuk training.

kitong drp customer service dihantar bersama2 nurse2 india (bukan miss india yer!!) adalah insan2 terpilih utk masuk kelas bercakap dgn terang n jelas. adalah selama ini aku xckp elok2? ni sajer nk kenakan aku la nie...

dlm tu aku dok satu grup ngn duyung n jothi n sandia (mcm salah jer nama diorng. duyung, apa ek nama diaorng???) aku ngn duyung byk borak drp buat keja. but plg best main dam ular. hahaha..aku menang sbb aku hebat!!


mat saleh drp canada yg ajar. xensem tp fizah tetap berair pukis..!!

xyah g british council n bayar mahal2. syukur...(sambil tadah tangan)

bab plg best. sbb masa ni aku mmg tgh stress tgu bila la nk balik. dh ngantuk giler masa ni....

duyung perasan cantik. sebenarnya hp aku yg best drp 'penyendal pintu' yg dimiliki duyung..wakakaka...


0 - comments:

Newer Post Older Post Home