Blogger Template by Blogcrowds

eppi besday - may

setiap insan yg hidup akan memulakan proses mereka didunia ini dgn satu kelahiran. begitu jua ngn insan2 yg bertuah ini. bkn bertuah sbb lahir tp sbb mengenali diriku ini...wakakakaka..walau apa pun aku seronok n bahagia memiliki mrk walau sekadar kawan...


kak azy - 2 may. sempat la blanja dia g LQ utk celebrate besday dia aritu. n ada la gak belikn kek pasar mlm sbb masa tu xder budget. hehehe..

kak ross - 6 may. walau dia lelaki tp ttp pnggl kakak. dh la muda drp aku lak tu. hanya wish eppi besday kt dia masa jumpa kt kolej upm. aku xtau. dia yg xmalu bgtau sendirik..sweet person dough!

iz - 17 may. sesuatu yg telah berlalu. lmbt wish sbb trlupa. sori, abg miss ur besday again. kim slam kt abah k.

jay - 20 may. adik syg aku. nama pon sma gak. stay gombak. dia tgh sedey sbb ayah dia stil dlm ICU kt spital selayang. aku pon xsempat lawat lagik. masa keja xtentu. insyaAllah akan g jugak...

ong - 21 may. kakak aku yg keras ati n keras kepala jugak. tp aku syg dia. sbb dia, aku ada gibu2..tahun ni umur dia 35. tua dh ek?

hardy - 23 may. budak gatal n nakal. klau aku jumpa, siap la....

eja - 30 may. minah senget yg baik ati. aku ngaku la, klau dia xde, sunyik dlm opis. diam x diam, dh 9 bulan kitorng kenal. klau ngndong dh nk beranak dh..abg wish u eppi lways k syg..

yati - 31 may. bkn besday. tp tarikh dia kawin. dia nk sgt aku g muar. ada rezeki smpi la aku ye t. kwn baik aku drp keja tmnet lagik. byk menda kitong share yg org xtau..rahsia...!!



tu la antara yg aku ingat smbut besday bulan nie. utk semua, hadiah tarak. cuma doa agar kalian bahagia dunia n akhirat.

ps: ada pics diambik tanpa kebenaran. sori ek..

2 - comments:

askum jay...
lawa sngat u pnya blog...
its so cute tau...
so kalau de ms tgk2 la blog sy k...
http://damhairkuhs.blogspot.com
nnt leh ajar sy wat blog ni yek...
masih nk belajar...

22 May 2008 at 20:38  

mana perginya kotak untuk menjerit awak?

23 May 2008 at 01:21  

Newer Post Older Post Home