Blogger Template by Blogcrowds

register maxis postpaid plan

sbg pengguna setia maxis, aku telah menggunakn perkhidmatan ini lebih drp 6 tahun. so ari ahad lepas, aku dgn bertemankn kak azy n b telah ke maxis pavillion (sbb nk g klcc parking semua full drp semua pintu masuk).

aku telah bertukar drp prepaid ke maxis postpaid. sambil tu aku suruh gak diorng active kn mms n 3G aku sbb aku mmg xreti nk setup dlm hp aku sendirik walau dh byk kali try n cuba. aku mmg hampeh sket bab IT ni. ikut plan maxis ni aku untung sket ler..harap2 aku dpt la jimat cermat dlm 'berbelanja' dlm penggunaan hp kali nie. apa xnyer, klau guna prepaid aku akan guna dlm rm100 lebey sebulan utk topup but kali ni cuma rm50 limit sebulan. mampukah?? klau over limit mati la aku nk bayar..alahaii...

bila dh xtivekn semua, aku plg seronok dpt guna YM. hehehehe..dh lama xguna YM taww.. dpt la msg ngn kengkawan tp kejap jer sbb connection mcm syiall..

masa kt pavillion kitong g mkn kt western restaurant yg aku lupa apa nama dia. aku plg lapar. yg lain ngikut jer. so masing2 order chicken chop. beza aku nyer with mushroom sauce n kak azy n b with black pepper sauce. (aku xmkn pedas ler)..

sesungguhnya, ia mmg xsedap. over garing, oily, n sauce tawar heber...! tp yg peliknya abis gak?! hehehehe....biasala, perut aku mmg ngader2...walau tekak kata xbest, dia nk jugak mkn...teruk kn?? takut gastrik la u'olss!!

maxis ctr kt pavillion. thxs 2 chris n sorng budak india yg layan aku yg byk songeh ni

chicken chop - sblm

chicken chop - slps

decor restaurant mmg aku suka

muka terpaksa telan

cuba berlagak sedap tp mmg xsedap pon


lps mkn, b nk beli donut J.Co utk family dia. sambil dia beratur, aku ngn kak azy masuk dlm Mercato pusing2 sambil belek2 barang. lastly, kak azy beli roti gardenia jer..keji sgt!! then kitorng gerak g white coffee. tepon adie n dia dtg. xcukup minum kt sini, kitorng g plak pelita sbb adie nk makan mee goreng. aku ngikut jer. aku xleyh lama coz keja mlm. aku g keja kul 840pm n adie dgn baik ati tlg antakn diorng balik.

2 - comments:

I'm using Maxis postpaid plan 150. Cheaper.

Call rates from maxis to maxis:
Plan 50 - 15sen
Plan 80 - 12sen
Plan 150 - 10sen

Jangan selalu online guna maxis line... Merasaa nak bayar bill nanti.

I pernah kena sampai RM800 lebih!~ Heheehhe.. Nyesal dah... So, skrg guna untuk call, mms and sms sajaaaa

28 May 2008 at 09:54  

aiyoo....kena carik sugar daddy la mcm nie..!!

28 May 2008 at 20:09  

Newer Post Older Post Home