Blogger Template by Blogcrowds

minah kentut

aku keja ngn eja smlm. dia xsihat. sakit kepala n selsema katanya. jd aku biarkan dia berehat dan tido kt sebelah aku. lgpon mlm, bkn ada keja sgt. sesekali dia terjaga n bertanya klau aku pula nk tido. tp xmengapa. aku xmengatuk.

sedang aku leka melayan lagu kt pc, tetiber aku dikejutkan dgn suatu bunyik yg amat dahsyat! terperanjat hinggakan aku menutup terus lagu kerana taksub dgn bunyik yg nyaring, kuat dan agak panjang itu. tiba2 eja yg tido bergerak perlahan2. aku mula berdebar2. jantungku berdegup pantas. "oh tuhan...selamatkn aku." kemudian dia bersuara dlm mamai...

"abang........, eja kentut ekkk? sori..."

hampeh tul!!choii sgt!

~minah kentut~

3 - comments:

ingatkan bom serangan pengganas nekad....hahaha

15 May 2008 at 17:45  

hahaha...
x baek taw..
malu kang eja tu..

16 May 2008 at 02:30  

oh, my... what a nightmare!!! hehehe
please introduce me to miss kentut when i return home!
:)

17 May 2008 at 00:14  

Newer Post Older Post Home