Blogger Template by Blogcrowds

ni lagi satu enda yg bukan aku yg patut buat ye..mana perginya ibubapa sebenar..?huh...nasib baik la aku ni seorg uncle yg baik hati dan sanggup melayan satu2nya anak buah kesayangan..ala..bukan susah pon..bwk budak tu g bukit cahaya seri alam/bukit cerakah n biarkn je dia main2 kt situ..

tadika dia wat hari keluarga kt situ. kakak aku n laki dia ada hal.kakak aku exam.n laki dia plak kena stayback kt opis.sbb dh janji nk bwk anak diorg g,maka aku n adik+sepupu aku si degun tu pon berangkut la ke bukit tu seawal kul 8pagi...awal ke??haha...

sampi sana dh ramai yg ada..semua adalah bapak2 n mak2 yg patut aku panggil abg n kakak yee!!xde pon yg nmpk sebaya ngn aku..yg sebaya ngn si nawfal tu ramai la..huhuhu...anak ikan katanyer!!sungguh xde maknanyer..ia adalah hari keluarga yg bertemakan kembali ke kampung..ada la org anyam ketupat,main boling guna kelapa, tarik upih,main gasing,batu seremban n mcm2 lagik la..tetiber kul 10 lebih hujan turun mencurah2 tanpa ada warning! terus patah hati nk enjoy lagik.kitorg pon get ready utk balik n smpi umah terus membuta xsedar diri smpi kul 4ptg. si nawfal plak dok main je kt umah tu n wat bising kacau aku tido..


~dh nk balik dh nie~





~pak imam main drum n gitar!kelasss.....~

~dh la kena tarik upih pastu kena amik gambar..hampehh tolll....~


0 - comments:

Newer Post Older Post Home