Blogger Template by Blogcrowds

Norezwan

Siapa dia? Mbr aku la ngok! Xkan aku nk citer pasal jiran aku punya boifren plak kn? Dia ni kira kawan intim aku jugak la..(kawan intim tu apa ekk?) aku kenal dia ni kt club. Masa aku g ngn budak2 pcmc aritu la.. mmg b4 dis aku xde citer pasal dia kt blog aku atas sebab2 keselamatan tp skrg aku rasa xde guna untuk jaga hati org klau org xpenah pedulik pasal kehendak dan memahami kita kn? Bukanlah aku berdendam atau membenci dia nit p sekadar meluahkn apa yg terbuku dlm hati jer. Sbg seorg abang dan kawan yg cuba membantu seberapa banyak yg boleh dr segi tenaga, peluh, airmata, wang ringgit dan segalanya aku rasa bertuah menjadi sebahagian drp diri dia ni even sekejap. Dia stay kt Langat. Aku sering berulang alik bertemu dia. Untuk keluar tgk wayang, kuar lepak, g makan dan sebagainya la kn..ada masa kitorg g lepak kt bukit ampang or mandi air panas. Enjoy beb!! Aku sekadar teman dia je coz dia ni dh ada ‘teman tapi mesra’ (ala2 linda onn masa couple dgn fahrin tp xnk ngaku dulu). Aku kenal kwn2 dia yg mmg kepala giler2 jugak mcm aku even diorg ni ‘adik2’..well aku paham la coz aku pon penah jadik ‘adik2’ jugak kn…(statement menghanjing diri sendirik) dia ni aku kenal drp xde keja tetap sampailah dh dpt keja kt Menara Great Eastern Jln Ampang bulan lepas. Syukur atas rezeki yg Allah beri pd dia. Dia pon dh puas ‘derita’ xde keja. Sebenarnya xde benda sgt aku nk citer pasal dia coz xnk mengguris perasaan org or diri sendiri. Biarlah rahsia (xde la rahsia sgt coz ramai jugak yg dh tau. Bengong!) anyway, aku harap dia terus bahagia sepertimana yg dia harapkan dan terus berjaya dlm hidup.

p/s: perpisahan sesuatu yg pasti dlm hidup kn??

0 - comments:

Newer Post Older Post Home