Blogger Template by Blogcrowds

Anniversary utk PCMC-10 July

Klau sebut anniversary mesti terbayang dlm kepala otak akan ada majlis or pesta perayaan kn? Pastu ada makanan dan hadiah. Mcm tu la jugak yg berlaku lebey kurang masa pcmc sambut ulangtahun aritu. Xde la hebat sgt. Tp dgn tema ‘Hawaii’ aku rasa masing2 cuba untuk menjadi se’hawai’ yg mungkin termasuk la aku. Nasib baik la xde yg pakai bra tempurung kelapa. Kalau ada yg wat mcm tu, siyes aku ‘sembah ratu’ kt dia. Plg melampau pon setakat pakai pario ikat kt leher jer la. Kira seksis la tu. Yg jantan plg seksi pakai suar hawai je la. Xde yg tunjuk body pon. Ingatkn ada la yg pakai bikini ala2 baywacth tp xde. Semua org mmg sporting termasuk la CEO n MD yg xtau malu tu. Hahaha….sambutan dibuat kt lobi je. Ye la, dgn alasan nk semua staf leh dtg n nk share happiness dgn patients. Wateva la kn..ada show drp staf n ada anugerah cemerlang utk staff. (kalau setakat basuh rambut pesakit then dpt award, aku pon boleh!!) well..ada aku kesahhh??


p/s: thun depan aku ada lagik ke nk celebrate anniversary? Insya Allah…

0 - comments:

Newer Post Older Post Home