Blogger Template by Blogcrowds

Grievance Letter towards Kavitha


Apa menatang Grievance tu? Mengikut Wikipedia “A grievance may arise from injustice or tyranny, and be cause for rebellion or revolution.” Tu la lebey kurang maksudnyer..kalau koang xpaham, maksudnyer aku lagik la xpaham..hahaha.. ni kira kisah serius la..budak2 ctc ctr dh xtahan diperkotak katikkn oleh Kavitha lagik. Maybe buat sesetengah ex-staf yg sedang membaca entri mereka beranggapan sudah terlewat untuk berbuat apa2 tp dgn semangat yg tinggal sedikit ini, kami sama2 berkumpul dan berpadu tenaga buat kesekian kalinya cuba menghentam bukan utk menjatuhkan tapi hanya untuk meminta keadilan. (Wahh…ayat aku skrg leh tahan jugak ekk) drp 16 org officer 11 org telah mengisi borang itu dan menghantar ke Human resources. Haa..sure terkedu saper yg pk semua elok n baik je kt opis ni kn? Tp ni bukan perkara baru. Klau tahun lepas ada ‘5 Jahanam’ tahun ni plak ada ’11 Idiots’…setakat ni blom ada berita yg benar2 menggembirakan kami. Tp semua sedang bersedia kerana tahu ‘hari pembalasan’ akan kiba xlama lagik..risau aku pk apa akan jadi kt aku. Yelah..kali ni aku jd salah sorg drp Idiots tu..(aku xkata aku bodoh tp tu gelaran drp Kavitha utk kami). Affida nampaknya xmampu membantu kami sgt. Tp aku mengharapkan ada sinar buat kami. Jgn ada dendam antara pengurusan dan kami di bawah ini. Cuma berilah sesuatu yg boleh buat kami bahagia bekerja. Buat sesiapa juga yg menjadi ketua kami, aku mahu dia adil dan membantu kami sekurang2nya setakat yg dia mampu. Well, tunggu la citer selanjutnya dlm entri akan dtg. Adalah aku masih di pcmc? No komen

p/s: aku mintak tukar department. Tp HR ckp tempat tu dh di isi org lebih berkelayakan. Hancur harapan aku, adie n anis.

1 - comments:

5 Jahanam??

20 August 2009 at 09:35  

Newer Post Older Post Home