Blogger Template by Blogcrowds


Drp persiapan membeli brg2 hantaran, buat hantaran smpilah preparation utk majlis bertunang semua aku turut serta. Kn ke aku ni kira serba boleh orgnyer..(tp bkn versatile dlm sesetgh perkara mcm ada org tu ye) degum ni yelah adik sepupu aku. Kami ni dh mcm adik beradik. Xde benda nk malu or segankn pon. Setakat gurau geletek tapak kaki tu x de hal la.. dia ni bertunang dgn abg polis (aku ada kwn suka sgt dgn abg polis. Nape ekk?) tunang dia ni org Terengganu. Insya Allah mengikut plan akan bersatu pada March tahun depan. Harap2 xde halangan. Skrg ni aku sbg weding planner dia tgh menyiapkn pelbagai benda utk hari bahagia dia nanti. aku doakan dia bahagia hendaknya….

p/s: aku tgh tggu adik aku plak. Lepas tu baru aku leh kawin. Biala dia langkah bendul..heheh

0 - comments:

Newer Post Older Post Home