Blogger Template by Blogcrowds

Poppers dan dadah


Poppers-sejenis dadah ransangan yg di ambil secara inhalan atau sedutan terus. Apa bagusya poppers nie? Apa bezanyer dgn dadah lain? Sejujurnya aku tau dan pernah menghidu poppers ni sedangkan ketika itu sebenarnya aku masih xtahu atau keliru dgn apa benda yg aku hidu itu. Mungkin kerana aku terlalu ramai kawan yg terdiri drp pelbagai sisi baik dan buruk maka aku percaya apa yg dilhat dgn mata kasar tanpa menyedari ada niat buruk disebaliknya. Aku berulang kali menyatakan aku bukan insane mulia yg perlu di angkat menjadi santos atau idola sesiapa. Aku perlu byk memperbaiki diri dan terus meneroka pelbagai benda dan ‘juadah’ yg terhidang dim ka bumi dgn syarat aku bijak memerhati dan menilai segenap sudut benda itu. Buat rakan2 aku yg lain. Tolonglah jauhkan diri kamu drp benda2 merosakkn ini dan tolong jgn dekatkan aku kpd semua itu. Krn jika kamu tetap bersama memeluk dadah itu lagi, aku xkan ragu2 berlalu pergi. Fikirlah masa depan kita yg mungkin xkn terisi dgn kebahagiaan jika kita mrengkok dlm jaring besi di dalam penjara atau mungkin akan diulit tali gantung. Huhh..simpang malaikat 44! (knp ada 44 jer malaikat? Kn ke malaikat tu ada byk??) apa pun, aku mahu perang terhadap benda2 sial ni terus mendatangkan kesan positif! Aku adalah Belia Benci Dadah!!

p/s: kdg2 aku isap rokok jugak. Nk tunjuk kelakian katanyer!!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home