Blogger Template by Blogcrowds

Main Boling - 25 July


~kitorg ni muka2 yg top 5 taww!!~


Semuanya kelam kabut! Tu jer yg aku mampu ckp pasal main boling aritu. Kelam kabut pasal semua ‘juara’ main boling! Hahaha…abes kiri kanan longkang tu jadik tempat bola tu meleret..but its really happening dat day..masing2 nk tunjuk terrer la konon..well, ini la 1st time Kavitha suruh aku wat event luar drp contact centre. Klau x, asyik terperap je la miting kt opis tu..huhhu..ada perubahan katanyer..bagusla tu..so jgn la ckp bos aku tu xbaik lagi..(tp aku stil geram gak kdg2 kt dia tu). Xsemua dpt hadir even ada yg telah mengesahkan kehadiran. Cewahh…..tp ok la tu. Semua org yg dtg mmg best2 belaka. Main boling lebih gelak drp pin yg jatuh..kitorg start lepak kt White Coffee kt ampang jaya, then main boling 2 game, pastu g dinner kt Studio 5 n then balik. Tp pastu ada org giler ajak g Port Dickson..hahaha….mmg meraban..meroyan masing2 mlm tu..whole day bejalan xhenti2..balik umah membongkang sampai tghari…(ada org jeles aku g PD)

0 - comments:

Newer Post Older Post Home