Blogger Template by Blogcrowds

Tgk wayang.


Seperti kebiasaan hari2 anak2 muda masa kini yg gemar menonton wayang gambar (aku bukan kaki rempit or pe’lepak’ tegar shopping mall mcm ada org tu!) aku byk meng’kaya’kan tokey panggung dan penerbit filem dgn ‘bersedekah’ pd mereka. Nk kata aku kaya sgt tu xde la, tp drp aku beli dadah or bayar pelacur baik aku tgk wayang kn? Bak kata pak menteri, teruslah menyokong produk tempatan. (kwn aku ckp bapok kt blkg Chow Kit tu pon produk tempatan jugak kn? Humm…mak no komen la nyahhh!!!) bdw, kebanyakan citer yg aku tgk sumer citer over the seas..citer omputih. Tp tgk kt Malaysia la..arghh..lantak la kan.aku rasa citer melayu terakhir aku tgk pon (setelah dipaksa oleh Ridz) ialah Jangan Pandang Belakang Congkak. Haa..korang jgn gelak k! aku sekeh kepala ko kang!! Serius nyer, citer2 yg aku dok tgk terlalu byk drp bulan April-July nie..yg mana org kata best aku layan. Termasuk la satu citer seram (aku xsuka citer seram coz aku rasa bodoh dgn menakutkan diri sendiri) yg aku terpaksa tgk jugak demi menjaga hati kwn2. tak gitu adie+nuren?? Transformers, Ice Age 3, X-men, Upin & Ipin, Dragon Ball, byk lagik la..seperti biasa aku layan jer…klau xbest lepas abes citer aku kutuk. Klau best aku ckp ok jer sbb kalau aku puji pon bukan leh kuar paper or mags pon! Ni pon next week aku dh program dlm kepala otak n ink g layan movie lagi..tgk la samada aku g sorang or dgn geng2 aku yg ada lagi bersama aku nie…kalau korang nk join or ajak aku tgk wayang leh la…

p/s: rindu kt Wolverine..

0 - comments:

Newer Post Older Post Home