Blogger Template by Blogcrowds





Hahaha…aku rasa lawak sgt pasal KKP ni. Sesungguhnya aku xterlibat langsung dan entah cmner aku terlibat. Apa yg aku tulis ni? Korang paham2 sendiri je la k.. semua yg kita rancang selalunya menjadi jugak la kn (even kdg2 jadik lebih teruk kn?) t papa yg berlaku pd diri aku ni kira mcm sebuah adventure yg aku suka jugak la.. bukannyer apa pon..aku just nk anta si nonok jer. Tp alih2 aku terlekat dgn diorg. Untuk semua yg tau apa real story tu sila diam2 sajork ok! Toksah nk pecah lobang plak. Anyway aku rasa hepi jugak la coz sesuatu yg aku nk lihat telah menjadi kenyataan dan sesuatu yg perlu aku ketahui juga telah terbentang di depan mata. KKP ni kira mcm annual dinner yg xberapa grand sgt la..family day la katanyer…xkisah la senah..tu jer yg Petronas mampu bagi tahun nie. Ada la acara sukan dan show from petronas staff around the globe. Budak2 pcmc ni ada la jugak yg ikut serta menjadi sebahagian drp KKP nie. Aku? Nonononono..xde masa nk wat show ‘adik2 xcukup sifat’ ni…jgn marah ekkk….Well, untuk kontigen pcmc+convention centre I wish u guys hepi always. (hadiah hamper tempat ke-6 tu aku pon ada sebat jugak tau)


p/s: ramai anak ikan yg aku taste. Tp terpaksa wat baik coz nonok g bgtau kt semua org yg aku ni bf dia. Hanj!!!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home