Blogger Template by Blogcrowds

Farewell Kak Fazi - 14 June






Aku rasa mcm xlengkap je hidup aku kt pcmc ni klau xde farewell utk kwn2. ada je yg pergi even ramai jugak yg dtg. Kali ni exec yg ganti tempat Thomas. Blom pon berapa lama dia kt sini. Dh ilang drp mata even masih melekat di jiwa. Kak fazi ni dh kira mcm mak kitorng. Mmg la ada yg xsuka kt dia atas sbb2 peribadi yg aku malas nk cmpur, tp bg aku dia amat bersungguh2 berjuang utk kami. Kerana dia jugak la, ramai yg bukak mata pasal staf ctc ctr yg sebelum ni di anggap xpenting. Byk benda yg dia ubah yg aku dan kwn2 lain suka. Mmg dia nmpk lembut tp dia tegas. Skrg ni dia kembali ke kampong halaman menyahut laungan nurani seorg yg bergelar kakak yg sedang berjuang untuk terus menghirup udara dunia sebelum menghembusnya buat kali terakhir. Kak fazi terpaksa berhenti kerana nk menjaga kakaknya yg derita penyakit celaka, kancer. Moga Allah membalas budinya. Buat kak fazi, percayalah, setiap individu did lm opis ni merindui dan mahukan u kembali kpd kami segera semula utk menjadi penyelamat kami.


p/s: gerai nasi ayam antarabangsa kt pandan tu dh rugi coz kak fazi x dtg lunch kt sana lagi.

0 - comments:

Newer Post Older Post Home