Blogger Template by Blogcrowds

zue pergi jua...


arini last day zue..byk kenangan aku ngn dia sejak 1st day aku jejak kaki kt PCMC. tp nk wat cmner, jodoh aku utk bersama dgn dia xlama. pasrah jer la kn 'kakak'?? zue sebaya ngn aku tp mmg aku panggil dia kakak tp dlm nada yg lebey ngader2 ler..hehehe...

siapa zue di mata aku?

  • budak pompuan yg dh kawen tp tetap maintain vogue n seksi
  • kwn yg sgt caring if dia suka kt ko la..hahaha
  • xpenah berkira terutama dlm soal makan minum nie
  • baik hati
  • byk ckp
  • cara dia kdgkala nmpk kasar tp dia mmg speak out punya org. lebey kreng mcm aku arr..xsuka simpan2 nyer..
  • klakar
  • n byk lagik leww...
well zue, if ko baca entri aku nie, aku wish ko bahagia ngn laki ko. aku nk ko jgn lupa kitong kt sini. aku mintak maaf atas segala kesalahan n halalkan semua yg aku mkn n minum k. doa aku agar ko sukses dimana ko berada. well, UK, make zue comfort as she here n dont make her cry anymore...love u zue!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home