Blogger Template by Blogcrowds

kisah lama tp pics baru dapat

aku dok selak2 myspace kengkawan aku smlm. tetiber leh plak bukak kat opis. sbb sebenornyer website ni kena block. tp sbb IT giler so kdg2 dpt access. aku pon xpaham sgt. so terjumpa la beberapa keping pics yg aku dh lama tunggu tp xdpt. so tanpa berlengah aku pon curik jer la..hehehehe..

1:-
masa ni baru balik clubing. ni sumer kira staf music station except riko. abg ivarn xder coz dia yg amik pics ni. kitorng g mkn steamboat kt cheras. kedai cina. mmg sedap giler. klau xsilap aku masa ni awal bulan january atau dlm bulan december 2007. makan smpai perut masing2 dh xleh sumbat apa2..drp ketam, udang, ikan, fish balls, ayam, sayur, tauhu, mee, bihun n segala mcm menda kitorng melantak mlm tu..lega sket lepas minum chinese tea. kuah sup n tomyam aku rasa tambah lebih 10 kali. huhuhu.. tq 2 abg syah n abg ivarn yg belanja. bila lagik kn.....?

~imran,riko, airell, abg syah, wan, aku, ezrell n adam~


2:- ni perlawanan boling utk pusat tuiyen gemilang kt gombak. aku xpenah pon blaja kt situ atau aku bukan cikgu pon. tp sbb abg syah n anak dia dh mcm family aku, so aku dijemput join ler. kitong buat tournament kt ue3 miharja. kumpulan aku dpt num 5 drp hampir 20 pasukan bertanding. kira hebat la tu k! tp aku dh lupa nama ahli2 grup aku masa lawan tu. budak pompuan tu xreti main sgt tp bila aku n adam dok ajar dia, akhirnya dia berjaya. anak didik yg boleh dibanggakan! masa nie pertengahan tahun 2007. dlm bulan 5 or 6. klau xsilap aku la..




0 - comments:

Newer Post Older Post Home