Blogger Template by Blogcrowds

mari menjadi anaconda

arini aku dtg awal sket kt opis. tupon lepas si eja call byk kali suruh aku bgn semata2 nk ajak makan ikan bakar kt keramat mcm smlm. so aku pon bgn jugak la walau malas n terpaksa. smpai opis kul 1210pm. lpas tu lepak sambil tggu sheila dtg. kul 115pm aku, adie n eja g lunch. lepas mkn kitorng terus mengular ke ampang park n yow chuan plaza. nk beli belon jer..tp tgh byk duit nie, mcm2 nk beli. so aku pon grap la beberapa benda yg aku nk..smpai opis kul 310pm. tp sempat lagik g melepak kt kaunter CRO. borak2 ngn suba, anis n abg syed yg senget!


~bila makanan mula sampai~


~ikan cencaru~


~ikan "pari2"~

~selepas eja melantak sensorang...inilah hasilnya..~

~inilah tulang ikan cencaru yg dimakan oleh adie SORANG2!!!~

jap g nk sambung decor opis lak..

0 - comments:

Newer Post Older Post Home