Blogger Template by Blogcrowds

Masquerade Party

mcm aku ckp smlm arini ada miting + party kt opis. tema black. aku yg tetapkan sebenornyer..miting start at 7pm smpai 9pm. lama giler.aku dh mcm nk mati kelaparan. bayangkan la..drp pagi xmkn then terus masuk keja n kul 9pm baru mkn.. xke aku telah teraniaya?huhuhu....

kali ni miting lebey santai n ada gelak ketawa. n buat pertama kali dlm sejarah call centre pcmc, miting ni dihadiri semua staf even kak azizan lambat sket. but aku leh ckp mmg best la..

menu kitorng ialah nasi beriani, kek coklat, kudap2, air pepsi n gula2..mcm party budak2 kn?aku g beli nasi beriani ngn tom kt pelita nasi kandar klcc. dlm keta ada la gak bergosip2 ngn tom..hehehe..sori xleh citer kt sini. rahsia..!! pastu si anis sempat interframe suruh tapau megi goreng. sian dia xmkn. aku pon xdpt borak2 ngn dia sgt arini. sori anis!

cynthia paling seronok dpt hadiah. aku pon xtau apa yg dia suka sgt ngn frame tu..but aku rasa praud coz aku yg pilih semua hadiah utk 3 besday boy n girl..!tom dpt card holder. terus letak kad dlm tu n tunjuk kt kavitha. dia leh kata "korang ni creative la beli hadiah. i xterpk pon menda2 mcm nie..."hehehe.... rose plak dpt shawl kaler merah&itam. terus pakai kt bahu utk bawak balik umah..klaka jugak la perangai org2 dlm nie..

~poopoo is here~

~poopoo missing~
*sila lihat bagaimana kak azie posing


~3 jejaka ensem + kak azie control macho!~

pics2 diatas adalah ikhas poopoo. nanti ada pics drp kamera eja n kalsom aku upload lagik k!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home