Blogger Template by Blogcrowds

pijot n momok

dh lama aku xjumpa dua ekor beruk mak yehh nie..yela, aku pon dh lama xmelawat n meliwat diorng yg ada kt tmnet tu. aku rasa ada 2 tau 3 kali jer aku g sana lepas aku berenti. skrg diorng pon dh xder kt sana. sbb dh pindah kt menara cygal bangsar. cmner la nk jumpa pun, apa xnyer, masa xmengizinkan.. pepaham jer la..

klau ngn si pijot ada la gak aku ber'ym' dgn dia xspecially klau nk mintak tolong check number2 tertentu.. tengkiu pijot! syg ko..nanti aku beli c***p sardin tuk ko, ok? (maaf,perkataan terpaksa di sensoredkn atas sebab2 tertentu) ngn momok plak mmg lagik lama xbersua muka.hehehe..dgr citer jer..biasala, org nk kawin ni bz dia lain mcm sket..aku nie dh kira dijemput kn pijot?? nanti dpt anak letak nama jay ariel bin momok ok!!

apa2 pn aku seronok miliki diorng dlm hidup aku. biasala kawan susah senang mana nk carik kt tempat lain kn? aku mmg mudah berkawan ngn sesaper jer. maybe sbb aku nie suka bercakap n xkisah saper pon kengkawan aku..wei jgn ingat aku nie hampeh sgt ok..kengkawan aku terdiri drp golongan bangsawan, artis, menteri sampai la kutu rayau termasuk ler korank yg baca entri nie..huhuhuhu!!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home