Blogger Template by Blogcrowds

tangisan dinihari

aku mmg sentiasa dalam kemurungan dan kesedihan setiap kali aku ingin menutupkan mata saban malam..entahla..terbayang seseorang yg jauh buat hati diruntun sepi. cuma bilamana ada teman yg sudi mendengar luahan rasa dan berkongsi buat aku menyedari bahawa xsemua yg aku lalui adalah buruk sedangkan ada insan yg jauh lebih menderita drp aku.

kisah cinta..permasalahan keluarga..suka duka..semua aku kongsi dgn teman yg aku harap menjiwai diri aku sebagaimana aku mula mendekati dirinya. mungkin satu tika dulu dia bukan pilihan aku utk berkawan, tp malam itu membuka semua pintu dan halangan utk kami bercerita. aku mula mengukuhkan pandangan aku padanya. dia tau segala yg berlaku pada diriku saat ini. aku jua bersimpati dgn kekecewaannya. mungkin tiada apa dpt ku katakan atau bantu, tetapi aku yakin, sekurang2nya beban didada yg tak tertanggung akhirnya terlepas jua.

~kwn baik akan tau siapa kita~

sesungguhnya apa yg kita fikir baik utk diri kita xsemestinya bagus utk org lain. aku akan belajar menerima seseorg sekiranya dia benar memilih aku utk menjadi teman hidupnya. utk kawan ku yg aku tau kamu membaca blog aku, terima kasih menemani aku walau sekejap cuma. dan utk sayang di kolej 10, i will always love u..

0 - comments:

Newer Post Older Post Home