Blogger Template by Blogcrowds

reunion SMPT

smlm aku g reunion skolah menengah kt sport centre keramat AU2.. actually its more like a miting utk pemilihan AJK. macam proses ngundi la..hahahaha...tp yg bestnyer aku dpt jumpa kwn2 aku yg mmg 10 tahun xjumpa. best giler..rindu kt zaman skolah. cepat tol masa berlalu..kebanyakan mbr2 aku dh kawin n bawak anak masing2. sumer keja bagus2..cuma blom ada yg jadik politician jer. yg lain sumer dh ader..aku tumpang bangga ngn kengkawan aku. aku jer yg keja xseberapa..

ada yg kawin sesamer kengkawan pon ada. cuma lain2 kelas. yg plg klakau bila ada 'hottest couple' masa skolah tp skrg dtg ngn family sendiri. kes luahan cinta masa dolu-dolu xmenjadik la ..hahaha..cinta beruk masa skolah..nasib baik gelfren aku xdtg. if not mesti aku xtau nk ckp per ngn dia. segan la..dh la aku antara pengawas plg popular n plg aktif kt skolah.hahaha..itu semua dulu la..yg tinggal hanya memori manis n masam jer..kui kui kui

plg seronok, aku xdilupakn oleh sumer mbr2 aku. diorng masih kenal aku walau dh lama xjumpa. but ada antara clasmate aku sendirik dh berubah smpai aku pon xkenal! aku tetap aku. xberubah. kengkawan masa lepak, masa tonggang kelas, g tido dlm kelas masa qiamullai, budak2 yg aku denda sbb nakal, yg buat benda2 xsenonoh n mcm2 hal zaman skolah semua timbul balik. xsangka dpt jumpa..happening giler!


Sekolah Menengah Padang Tembak 4eva!!


~aku yg ensem~


~aku n new gf. hik..hik..hik..~


~antara yg hadir~


~haizan (smpai form 3), zakiah (form 1 jer), shatul, aku, nizam n fadli (sumer smpai form 5)~

0 - comments:

Newer Post Older Post Home