Blogger Template by Blogcrowds

Lantai Tari

mlm td aku g clubbing ngn mbr2 seangkatan n sekepala ngn aku. seronok gak dpt kumpul ramai2 mcm smlm. walaupun kiranya aku adalah org tengah kt situ sbb kebykkannya xkenal sesama mereka. apa xnyer..mbr aku masa keja citibank,tmnet,pcmc,mbr luar n yg lain2 lagik ada serentak.so aku kenalkn la..xpasal2 jadik big family..

dh lama xlepak ngn mbr2 ramai2 mcm tu..so mlm td aku hepi sgt even though ada yg tanya mana 'syg' aku..huhuhu..(kn best klau awk ada)...

yg dtg smlm...kak azy, b, eja, adie, nana, is, syawal, wan, imran, hafiz, daniel, aniq, adam, n semestinya abg syah n abg ivarn.

tp xder pics la. sbb lupa nk amik..huhuhu....

1 - comments:

i love love love it!!and i have the greatest time there my dear!!thanks for the flowers..mwah!

24 February 2008 at 19:20  

Newer Post Older Post Home