Blogger Template by Blogcrowds

!! My Best Fren Engagement !!

Entri ini aku tujukan khas utk kwn baik aku sejak zaman TMNet lagi..Cik Norhayati Mahfar a.k.a T yg telah selamat ditunangkn dgn Encik Kamal (aiyoo...nama penuh xtau ler) pada 9 feb 2008 aritu kt umah yatie di muar johore.....

Xlama lagik xleh la panggil dia Cik, kena tukar jadik Puan ler..huhuhu...lepas sorg-sorg mbr aku nk kawen..aku bila lagik nie???kengkawan, doa la aku kawen cepat oii!!

bdw, utk mbr2 lama yg kenal Yatie, adalah dimaklumkan yg dia akan melangsungkn perkahwinan tahun ini juga. nak tau tarikh? sori, yatie kata jgn bgtau lagik. dia nk wat surprise,hehehe...

so nie adalah sebahagian pics yg sempat aku crop n paste utk tatapan umum. pics tunang dia, xder kt sini sbb terlalu exclusive ok!

**tgk jer..jgn byk komen!!








3 - comments:

aku gtau kak ati!!

15 February 2008 at 12:18  

tahniah utk Kak Yati.. afzan

15 February 2008 at 12:31  

aku gtau kak ati!!

February 15, 2008 12:18 PM

==========================

ek eleh, poyo plak

15 February 2008 at 20:53  

Newer Post Older Post Home