Blogger Template by Blogcrowds

kawen

aku g mkn kenduri tghari nie. g ngn k-rol. naik moto jer. ingat moto mcm moto awie rupanyer moto mat rempit jer..pasrah jer la..yg kawin akak si esah gebu linen yg berenti last month. ingat gak dia jemput aku.

nie kenduri 1st yg aku g tahun nie. tema purple. cantik gak la..as long bukan kaler ijau.huhuhuhu...

pastu makanan sedap plak tu. berpeluh aku mkn sbb ayam dia pedas sket. yg si krol n ada pakcik sebelah aku tgk jer aku mkn sambil kesat2 peluh. yg diorng tu menten jer..blah la ..aku tau la aku xmkn pedas, jgn ar pandang semacam. sepak kang..hehehehe...

kitorng smpai dh kul 115pm. lepas mkn tgk jap pengantin bersanding n siap ada tarian lagik..alamak..tarian aper ek??ada 6 budak sekolah yg terkedek2 menari. rasanyer sama tinggi ngn adie jer..hahaha....

k la..kang smbg.

roger n out!

0 - comments:

Newer Post Older Post Home