Blogger Template by Blogcrowds

Ari Wilayah

hari ni hari wilayah! cuti utk mereka yg sepatutnya bercuti!! tp aku cm biasa arr..xder maknanyer nk cuti..kena keja siot..xperla, walau xdpt claim OT tp dpt la replacement offday. tp bila? no komen. no romen.

so arini seperti kebiasaanyer kt sini, masa cuti adalah masa semua officer jadik big boss..termasuk la jugak aku...bila lagik nk merasa bebas cengini kn? hehee... so aku pon g la makan sesuka ati, lepak2 kt Prinz a.k.a staff canteen ngn adi n suba n jenguk2 seminit dua kt level 1. xleh lama2 lepak situ nanti ada mata2 memandang n report kt bos aku..mati arr..hehehehe....tu kira dh jadi kawasan larangan dowhh... then masa selebihnya aku dok melayan pompuan2 senget n sengal kt opis. korank bayang jer la bila si 'kak' Azizan pasang lagu hindustan n si sheila mambo pasang lagu tamil. aku plak dgr lagu mariah carey. huhuhu..dh mcm pasar malam aku rasa..

masa kt CRO counter tadik dpt la suruh si adi amik pics suba n anis. yela, nk harap hp aku,hampeh la..suba budak india yg plg rapat ngn aku kt sini. kitorng satu dept tp lain2 division la..byk benda kitorng kongsi terutama pasal personal...anis plak staf baru CRO. dia la yg kasik tiket ajl aritu..hehehe..


~anis n suba......~

~si suba yg giler2~

~anis yg sweet..nk tiket abp leh??~

1 - comments:

Wahhh..Teruja sungguh bile ternampak seorang gadis comel bertudung pink itu.ni adela influence adi n J la..pas ni anis nak blogging juge yey!

3 February 2008 at 14:27  

Newer Post Older Post Home