Blogger Template by Blogcrowds

katon

memandangkn aku ditahap kebosan yg amat sgt, anis telah memberi idea yg sgt bagus..watak kartun yg sesuai ngn karekter masing2..so dibawah ialah padanan paling tepat utk calon2 yg ada..


1. Aku
Garfield paling sesuai sbb aku dh boroi n malas mcm kucing gomok nie...tp menten comey n disayangi...


2. Anis
Princess Fiona sbb dia suke berangan. Amat sesuai sbb calon laki dia mmg ada rupa mcm Shrek. apa2 pun hepili ever efter ok!


3. Adie
Stich sgt padan dgn karekter Adie yg katik n renek. Ditambah dgn kepala yg besar n tinge yg capang membuatkn Adie bakal menjadi calon faveret utk kategori ini..



4. Eja
Masih ingat kartun Jem yg paling popular di awak tahun 80-an dolu2? watak Jem ni mmg sesuai dgn eja yg suka make-up n verangan mcm Beyonce dlm opis.



5. Hafiz @ Fizah
Sbg calon underdog, Fizah mungkin akan membuat kejutan yg xdisangka2. Sbg kawan comolot ngn Adie drp dept Concierge, Fizah boleh menggugat kedudukan tempat teratas. Kuasanya terletak pada riben pink nyer .....


6. Kak Azie @ Azizan
Watak Patrick dlm siri Spongebob ini amat sepadan dgn Kak Azie yg sgt blurr n senget. Contohnyer mcm arini, dia telah membuat lawak yg sgt megujakan. Kak azie telah 'tertelan' cotton bud ..wakakakak...ade ke patut??



kpd semua, sila anta undian anda sebelum tarikh tutup iaitu smlm..

gudbye n adios!

2 - comments:

Berani ko menghanjeng aku.ko tunggu nanti emosi aku kembali stabil, aku akan menhanjeng ko sepuas2 hati

10 February 2008 at 21:30  

perlu ka minnie??? CHOIIIIIIIIIIIIIII

11 February 2008 at 02:29  

Newer Post Older Post Home