Blogger Template by Blogcrowds

sentimental atau mental???


thah la..aku xtau naper arini aku betul2 malas nk g keja..aku dh siap nk g keja tetiber bila dh masuk keta aku rasa aku pakai baju tido jer..xmenarik langsung. so, aku masuk umah balik n tukar baju n sluar. tp yg penting mood aku xbertukar pung..

smpai opis jumpa plak ngn krol. dia dok ingatkn aku pasal nk g open hse CNY kt Bkt Bintang malam ni. nasib baik aku dh tukar baju klau x merasa la aku g BB pakai baju tido jer...tp klau tetiber aku malas nk g, aku balik terus jer...bio la dia g ngn adi jer..

dh masuk opis, chom offer mee goreng. aku pon terima dgn penuh kasih sayang sbb aku lapa tp xde selera..mkn jugak la. kang xpasal2 aku kena gastrik. then aku bancuh milo. tu kira mcm lunch aku la utk arini...

skrg dlm opis, memasing ngn hal sendiri. aku ngadap blog aku n baca paper on9 sambil dgr lagu2 sedeyy, eja aku tgk chat dlm tagged n dgr lagu mat saleh, chom xsihat sgt n tgh lepak2 jer, sheila baru masuk opis 125pm (dh dekat sejam tu weii) n aku pasti sat g mesti tgk citer tamil dia..lantak korang ler...tu la kisah aku setakat pukul 2pm nie...



sebenonyer aku rindu jer....

0 - comments:

Newer Post Older Post Home