Blogger Template by Blogcrowds

No more I love you

Drp aku
Salam. Awk, saya tak mampu menanti lagi. Hidup saya perlukan kepastian. Awak dah tentukan jalan awak. Saya akan terus melangkah. Sendirian. Terima Kasih. Maafkan saya. Awak terlalu baik untuk saya. Saya doakan awak bahagia. Saya sekadar pintas masa yang awak berikan. Awak bebas. Cari saya bila perlu. Saya sentiasa ada. Takdir itu tiada kita didalamnya. Kisah kita cuma biasa. Tiada rasa. 'jemari dinda ku kucup suka, belahan sukma didasar hati, kucari cinta bertemu duka, kuharap bahagia yang tiba mati..' 05 June 2008 - 5:49pm


Drp aku
I'm officially declared there is nothing between me and my lover anymore. We are now separated. 05 June 2008 - 6:49pm


Drp dia
Salam. Rasanya saya dah dapat jawapan yang saya cari. Saya tak tahu apa sebenarnya yang saya cari, tapi apa yang saya tahu, saya lebih suka bersendiri dan tidak terikat dengan sebarang komitmen. Saya bebas untuk berkawan. Sama juga dengan awak. Actually saya happy ada awak. Thank for everything. Tapi saya belum bersedia untuk beri full commitment. kalau nak compare, saya lagi suka waktu kita mula-mula kenal dulu. Dan harap-harapnya kita akan terus berkawan meskipun awak atau saya dah ada kawan baru.. 06 June 2008 - 3:57pm



ps: tq to adie, eja, kak azy, b, alex, yus, erul, edd, zack, am & lain2

3 - comments:

apa pun yang terjadi, berjalanlah tanpa henti....

7 June 2008 at 03:04  

trust me, C.I.N.T.A is overrated!

8 June 2008 at 18:36  

tq frenz..!!

10 June 2008 at 20:24  

Newer Post Older Post Home