Blogger Template by Blogcrowds

restoran muara - port klang

aku g tukar balik keta aku kt klang dgn bantuan abg syg aku yg dua org tu. abg syah n abg ivarn. tp dgn syarat kena ikut diorng siapkn keja kt opis dulu. aku ok jer. sbb dh nk mintak tolong org kenala korban sikit kn..plg best, dh la diorng tlg bawak keta, pastu aku dibelanja mkn plak kt muara, klang. aku sgt ngantuk sebenarnya. tp sbb diorng aku tahan mata gak n try to b hepi n enjoying d moment ngn diorng.

kt opis Pink Triangle

kena buat carta organisasi

udang goreng yg deliciousssss

tomyam ayam

ikan (lupa ikan aper) masak stim. bukan stim yg lain occay!!


ada lagi lauk pauk yg ada. tp sbb aku guna kamera berkuasa kuda padi jer, maka ni jer yg dpt aku snap dlm keadaan 'hampir menutup mata'...

aku sgt2 berterima kasih ngn diorng. mmg klau aku susah, diorng byk tolong. n sbb mrk juga aku pegi juga LQ walau aku bukan kaki clubbing. aku syg diorng sbb masa aku sakit diorng bersusah payah jg aku kt umah.

"budi baik dikenang jua...."

0 - comments:

Newer Post Older Post Home