Blogger Template by Blogcrowds

bersuka ria di hujung mggu..

spt yg dirancang, arini kami nk tgk kungfu panda. sbg ketua rombongan, aku telah bersiap sedia bgn awal (adie gerakkn aku dgn tarik kaki aku. syiall jer). so sbb aku bgn awal, aku pon menalipon ahli2 rombongan utk siap sedia. tapi biasalah, janji tinggal janji. patut semua berkumpul umah aku kul 9am, but kul 1030am bru semua ada. plg best, tetiber ireen kwn lama aku yg keja citibank call nk join. dulu aku, dia n kak azy keja skali kt citibank. li tongtong plak terpksa cancel plan sbb bini suruh balik umah mak mertua. tension jer 'kak li' tu (hangin dia bila eja pggl dia kak. dia 'abg' ok!) .sorg dtg, sorg blah...

so skrg ada aku, kak azy, b, eja, ireen n rahmat yg berjanji jumpa kt ampang point. lpas abis tgk wayang, kitong gerak minum kopi kt tempat biasa n then tetiber plak teringin nk berkaraoke. kt sana aku jumpa gem@wan kwn drp tadika. aku hepi giler sbb arini ramai mbr yg lama xjumpa dpt lepak together. sesekali kuar ramai2 mcm ni sgt best!!


gem@wan. baru balik drp Philippines. dia'kawin' kt sana. register katanyer. dh jadik isteri org kwn aku sorg nie....hummm..

pics dlm bilik karaoke

bila eja nganga utk nyanyi...

horay horay

hepi giler

dpt amik 1 pics jer dlm panggung nie. sbb mamat kerek kt blkg tu marah. 'nanti sy rampas kamera tu'. aku balas balik, 'mcm pengawas sekolah jer nk rampas2 brg..'

dlm diam kami celebrate 10 years anniversary. sejak masuk uitm smpi skrg we stil best friend!

aku ngn b

ireen (last jumpa raya aritu), azy, aku, rahmat n b

scandal 'phoTOgrapher'

7 - comments:

kawan biar beribu, skendel biar berjuta...ooooppss

11 June 2008 at 13:36  

wah..hebatnya beramai2 kamu org ya..sgt rugi tidak dpt menjoinkan diri aku ini...hehehehe

11 June 2008 at 19:16  

awk..scandal xde pon..awk pon xnk sy..huhuhu...

adie-ko kn ada program besar aritu..xkn kaco..

12 June 2008 at 23:34  

hihihks

takutnya tengok pic yang kat bawah skali teww...
hihiks

erm, kim salam kat rahmat~~ hihiks

13 June 2008 at 21:54  

perlukah fizah suka pada semua kwn2 ku?

adie tolong jawap!!

13 June 2008 at 22:07  

haiii areil

boleh dani tahu siapa bdk yang pakai baju unggu tu....tak silap dani bdk tu selalu naik tran kat seputeh betul ke dia duk disana mcm bdk student atau keje dani tak pasti

30 July 2008 at 10:50  

hai daniel..

bdw, u ni saper? naper nk tau about my fren?

30 July 2008 at 14:05  

Newer Post Older Post Home