Blogger Template by Blogcrowds

kak azy g clinic

ari ahad, lepas kuar lepak ngn eja n adie kt pelita, kitong pon gerak g white coffee lak. biasala, kami mmg suka lepak sana. sambil cuci mata, leh tgk byk artis lepak. mcm aritu, ada adik ikin (ikin yg nk kawin ngn mawi), ada saerah n samzy. tp aku xnmpk diorng coz aku xperasan pun. yg join kami masa tu ada kak azy, b, n fizah. b n kak azy demam n batuk2. tp masa lepak diorng nmpk la segar sikit. apa tak nyer, dh melepak n berborak, ada gak la peluh yg kuar..(ada ker?)

fizah ada bg cadangan utk g mandi air panas, g swimming pool kt kondo umah dia, g sana, g sinun, tp akhirnya, kami berempat (kak azy n b dh balik) sekadar berjalan2 dlm keta je. eja merasa gak la nk g dataran merdeka. tp kitong xsinggah sbb fizah xtaste kt mat rempit..then aku g anto eja. masa tu plak kak azy call suruh bawak dia g clinic. dgn persetujuaan adie n fizah, kitong bwk kak azy g clinic b4 anta fizah balik bukit jalil. owhh..b4 anta fizah, kitong lepak kt Mali's Corner.

kul 2am aku ngn adie smpi umah n aku tido lewat sbb aku basuh baju dulu. tu jer citer ari ahad.


aku ngn kak azy masa kt white coffee

model ker?

posing dlm clinic

kopi kt white coffee

0 - comments:

Newer Post Older Post Home