Blogger Template by Blogcrowds

baju dh smpi..

utk teman tersayang aku yg berada nun jauh disana, kiriman t'shirt tu sudah sy terima pd jumaat lepas.....

hehehe..jgn jeles k!

korang jgn xtau, aku xsempat bukak stokin masa balik keja bila jeff kata aku dh dpt bungkusan tu tapi hanya diselitkn kt celah grill pintu jer. geram aku dgr. pehal lak posmen ni main selit2 jer..bila aku tgk, maybe sbb bukan pos laju Malaysia yg perlu sain2 kot? thah arr..janji aku dh terima baju tu. terima kasih sayangku alexx!! dia ni baik sgt ngn aku. korang xpayah salah anggap. mmg aku syg dia sgt. klau ada yg nk marah ker..nk jeles ker..aku xkisah. aku ckp yg benar jer. cuma kami jer yg tahu apa sebenarnya hubungan kami..hahahaha....

aku terus pakai jer baju tu walau belum mandi. rasanya baju tu xdibasuh pon..hehehe..but ada la gak bau2 UK nyer...kui kui kui...

terus gantung kt almari aku...


aku bertambah cute rasanyer..

baju tu dh di bawak ke muar. tp aku xpakai. aku hanya pakai masa dh balik ke kl. but aku mmg suka. sbb sumer org pandang. cewahhh..perasan jer kn?

tengkiu awk.




1 - comments:

amboiii...comelnya dia.

4 June 2008 at 05:21  

Newer Post Older Post Home