Blogger Template by Blogcrowds

carrefour man n indiana jones

ari ahad aku ngn kak azy g carrefour beli brg2 dapur. then plan nk g tgk jom heboh kt bukit jalil. tp adie ada hal lain plak. so kitorng tukar plan g tgk wayang. g tgk citer indiana jones kt galaxy ampang. citer mmg xbest langsung. thah apa2 thah. nyesal jer. ada ke patut citer pasal alien? ingat x-files ker?

ramai giler


aku beli byk benda bukan jajan jer k!!

1st time tgk wayg kt sini..ok la...murah n agak bagus

bukti pembelian

lepas abis tgk wayang, kitong berdua g mkn kt NZ atas ngn Li tongtong. lpas tu aku balik n tgk tv. smpi umah kul 10pm. mesti korng tertanya2 naper B xder kn? sbb diorng gadoh n nk bercerai..adakah aku akan percaya?sbb ni bkn kali pertama. aku dh biasa dh ngn diorng nie..hehehe..wait n see ler..

0 - comments:

Newer Post Older Post Home