Blogger Template by Blogcrowds

banting..kenduri belah lelaki

7hb 06 2008. aku ngn kak azy g ke banting utk menghadirkan diri ke majlis perkahwinan sebelah pengantin lelaki. aiyoo..jauh giler aku rasa. abis semua highway n jalan aku guna utk smpi kesana. yela, 1st time g tempat2 yg aku rasa mmg agak ceruk la..tp best sbb dkt ngn pantai morib (best ke morib tu?) tp aku bangga la jugak sbb aku xsesat utk kesana kecuali sekali jer utk bertanya arah umah pengantin. tu pon sbb rumah2 nyer punyai byk sgt lorong..konpius aku. bila tiba jer kt umah pengantin, aku tgk sumer makcik2 n pakcik2 dok pandang kt aku n kak azy. biasala kn..aku kn popular..wakakaka...kitorng tanpa menoleh ke kiri kanan, terus jer g amik nasi sbb lapo giler.

aku bernasib baik sbb, PD, pengapit pengantin masa kt muar ada kt sini. dialah yg sambut kitorng n jemput makan. nasib baik la dia ada. ceria sket dunia aku..(2 b honest, mmg aku purposely nk g banting sbb nk jumpa dia jer..) dia nmpk serabai sket. maybe sbb dia jadik penanggah kot? xpe, yg penting dia layan aku baik punya..!!

lepas mkn, pengantin smpi. tp xbersanding. cuma duduk2 jer depan khemah. aku sempat la borak2 ngn yati n abg kamal. then kitorng straight balik kl. moga aku berjumpa ngn PD n mamat plu tu..insya allah..

ada 2 ketul ayam. aku mintak sikit, dia xkasik!

terpaksa amik pics sendiri..mcm xbiasa kn..!!

pengantin baru nk masuk perkarangan umah

PD..buah hati ku..nama sebenar dia pelik sket..

apala yg dipk dek abg kamal tu ek?

moga bahagia ke akhir hayat..amin...

yati

abg kamal

2 - comments:

apakah itew penanggah? ala2 waiter part time ke?
**matilah tak tahu...
kenduri kawin kakak i dedolu pun, i pose2 duduk je... malas nak buat apa2

13 June 2008 at 21:59  

ada kah u'olss cuba mencaras seat pengantin kakak u'ols?

13 June 2008 at 22:09  

Newer Post Older Post Home