Blogger Template by Blogcrowds

xde suara..

arini aku telah 'dibahan' oleh beberapa org kwn2 'baik' aku sbb suara aku dh jadik mcm kucing siam gebu yg cuba mengiau..huhuhu..suara aku dh serak n kdg2 mulut bercakap tp suara xkeluar..!!cmner ni?? seingat2 aku. aku xbuat sesuatu yg merosakkn tekak (opss...aku bkn spt fizah), mkn pon xde yg bukan2 pon..klau ada pon maybe aku telah menghabiskn sepeket kacang cap tangan masa aku tgk tv ptg smlm b4 g keja. aku mmg gila kacang. mlm smlm aku masih leh nyanyi lagu nubhan (motif?) dgn suara ku ini, but bila g keja arini tetiber xkuar suara...

walaupun pelbagai cara dan kaedah telah ku lakukan termasuk membeli gula2 halls kt kedai mamak pcmc, hirup sup subathi, minum air suam serta air sirap dan mcm2 lagi tp masih x berkesan. harap2 esok ok la..nasib baik aku xdemam. klau demam, teruk le..antibodi badan aku xkuat..



sempat posing b4 kuar g keja

senyuman itu sungguh cute

3 - comments:

perasan la mamat ni....

13 June 2008 at 19:09  

aiyohhhh
carut....
motif u carut i? apakah aktiviti yang menyakitkan tekak itewwww??

senyuman yang sungguh cute? erm... cuteeee sangat. ttttaaaaiiiissstttteeeee

13 June 2008 at 21:51  

jgnlah dengki pada diriku innieww..

13 June 2008 at 22:06  

Newer Post Older Post Home