Blogger Template by Blogcrowds

suara oh suara


aku masih sakit tekak arini. segala macam petua dh aku ikut. semua nasihat aku dh dgr. tp belum kurang2 lagi. humm..kurang sikit je kot..smlm aku jwp call suara hilang2..nasib baik keja ngn chom. dia la byk jawap call. kul 6am aku tido. penat n ngantuk sgt. then tepat 745am aku dh kuar opis nk balik.xtahan ngantuk n asyik batuk2. si eja pon aku xlayan sgt pagi td.(sori syg eja, abg xde mood nk ckp bila xde suara)

bila balik keja aku pon mkn ubat batuk breacol dlm peti ais. smpai abis. siap aku tggu hingga titisan terakhir. then minum air suam jer. masa nk g keja, aku g beli air asam jawa (kang syg aku marah xdgr nasihat dia lak) n kt opis aku minum teh suam n air masak jer. kengkawan, doakan la aku ada suara n leh meriah2 mcm selalu. aku risau aku demam jer. kalau demam, abisla..

sesungguhnya, bila jadi mcm ni baru nk ingat Tuhan..klau tetiber aku jadi bisu (simpang malaikat 44) cmner? aku nk keja apa? aku takut sgt. aku doa agar aku masih dikurniakan pemberian tidak ternilai ini smpi akhir hayat. dh la keja aku mmg memerlukan aku bercakap. moga hari esok lebih baik untukku...

1 - comments:

get well soon. nak i hantar bunga ke? tak pun, cenderahati sebotol beno expetorant (betul ke ejaan ubat batuk aku ni?)?

15 June 2008 at 04:58  

Newer Post Older Post Home