Blogger Template by Blogcrowds

utk sahabat

arini aku kembali mewarnai dunia persuratan blog yg telah kutinggalkan kurang 24jam yg lalu. terlalu cepat masa beredar tanpa kita sedari kn? manusia sering lupa apa yg terjadi di sekelilingnya namun alam tidak melupakannya..

aku akan membuka lembaran baru dalam hidupku. apa dia? usah ditanya..dan usah membuat sebarang 'speku' yg tidak benar tentang diriku ini. biar aku sahaja yang menghadapinya. izinkan aku melalui hari2 ku dgn lebih aman dan tenang.

buat rakan2, aku doakan kalian terus berjaya dan terus berada di bawah limpah kurniaan-Nya.






*aku bukan EMO!!sebenarnya aku penat repair blog aku. stil xsiap lagik...huhuhu

2 - comments:

emo jangan tak emo......ngeee...

(^_^) anyway nice blog...

27 April 2008 at 09:34  

mmg emo pon,..

29 April 2008 at 02:16  

Newer Post Older Post Home