Blogger Template by Blogcrowds

sejarah tercipta!

buat pertama kali sejak 30 sept 2007, aku keja mlm dgn lagi 2 org staf. wow! pencapaian hebat selepas hampir 6 bulan aku keja shif!!

mlm nie aku keja ngn poopoo n rose. aku rasa mcm kelakar pon ada. seronok pon ada. yg penting aku rasa lepas ni xkn ada masalah pasal keja sorg2 lagik. akhirnya, penantian aku itu dapat juga penyelesaiannya. bak kata org, sabar itu ada balasannyer...

~kira mcm ni la aku saba selama arini...~


so lepas ni aku leh la bersuka ria sket masa keja mlm. yela kn..aku dh tau shif aku smpai bulan june aku kena keja mlm siot..masa aku kt pcmc 75% adalah waktu mlm jer..keja siang aritu pon 2 bulan jer...tu pon sebenarnya xsampai. but aku xkisah sgt. hehehe..ada elaun. so masyuk la sket..

pokcik kayo la pas nih..cayalah!


4 - comments:

mak hayam... kalau daaaaaaaaahhhhhhh dapat byk duit elaun, jgn lupa belanja tau... biar murah rezeki!!!!

12 April 2008 at 10:56  

wahhh......awak nak jadi kaya tak lama lagi.
boleh lah pegi jumpa aku di sini.

12 April 2008 at 22:17  

I nak ikot................jumper abg alex.....hehehe

13 April 2008 at 20:26  

setuju dgn daybab. jgn lupa open table.

15 April 2008 at 22:53  

Newer Post Older Post Home