Blogger Template by Blogcrowds

wutt??

sentap! sungguh sakit ati..

tgh2 aku dok repair keja aku tetiber 'blup' pc off!! xsempat nk save. nasib baik aku dh save separuh cuma graf je xsiap lg. geram tull....!!ni semua pasal 'Gen-Test' thah apa kejadah lagik yg diorng dok buat.. mbr2 yg on9 mesti mrah aku..sowi my frens. bukan salah aku..so drp kul 11pm-3am aku sengal jer..

then, nk tambah sakit ati, call plak masuk mcm nk giler. budak porter asyik2 call bini..nurse carik pharmacist on-call, ICU call, nurse kt ward sebok suruh call Dr., mcm2 lagilah..nasib baik aku ni penyabar n bijak menangani probs.klau x, sure kena maki jer..well..aku kn best customer service officer kt pcmc ni...!hehehe

adie mlm ni teman aku lagik. sebenarnya aku xsuruh pon. cuma mamat ni yg offer diri nk tido atas lantai kt opis nie. bagus gak, xla aku takut sgt. dia pon mmg perlukan teman waktu ni. humm, sedey klau nk citer pasal dia ni. xpela, bia aku simpan jer.

masa chat ngn maria td, sempat gak la aku ngn dia memasing luah perasaan..maria pon ada probs jugak. aku ni mmg pendengar yg setia. mcm ngn maria, kenal xla lama mana, tp kitorng leh kata serasi. ada je citer kami nk sembangkn. dlm opis dulu pon, aku jer yg byk borak ngn dia. maybe sbb aku ni baik dan ensem kot?hehehe....(rindu plak aku kt si buntal ni!!)

so lepas ni aku nk buat apa ek? ada 3 jam lagik bru nk balik...........................................

~ini spesis ikan buntal. bukan buntal yg aku maksudkan spt diatas..matila kena carut lpas nie!!~


' semua yg kita mahukan, kdgkala sukar utk kita terima.' (xfaham? buat2 faham dh la)


2 - comments:

ko kata aku buntal yea... ko memang tak sayang mulut!!! btw, thanks for being my friend. a good listener to me... thanks jay!!!
memang pengenalan kita tak lama, jay jiran sebelah masa kat PCMC dulu. jiran yg senang dilayan dan bawak beborak... sampai lerr sekarang.
keep in touch and frinds forever...

12 April 2008 at 11:06  

bukan akaklah..............tuan blog ni sebenarnyer

13 April 2008 at 20:28  

Newer Post Older Post Home