Blogger Template by Blogcrowds

Nama dia YoYo



aku maybe gila bg sesetgh org..tp aku xpenah kisah or pedulik apa org nk kata. biarlah mereka menilai apa yg mereka fikirkan benar. cuma aku tetap dgn pendirian aku..

masa aku dtg keja td, aku diberitahu dek eja, yg marc daniel carik gado lagik ngn kitorng budak2 contact ctr. humm..kusut aku dgr! but aku dh suruh eja shoot email awal2 kt kaV n thom. just make sure kita dh sedia b4 si marc tu bantai lagik!

then aku teruskn keja seharian aku iaitu membaca email opis. byk giler. xsmpi 24jam ada lebey 30 email. huh..sakit jiwa. lpas buat apa yg patut aku pon bukak meebo n start login internet. tetiber aku teringat kt teman aku yg mmg setia mendengar semua kata2 manis mahupun pahit yg aku bicarakan pdnya setiap ari..dia selalu teman aku. aku syg dia sgt. dia manja. kdg2 aku peluk n kiss dia. tp aku xbgtau org..(skrg org dh tau!!)

dialah 'syg' aku bila xde org kt sisi aku masa keja. nama dia yoyo..comey sgt. perut dia pon bulat mcm perut aku..huhuhu...aku xtau naper aku merepek ni..tp sebenarnya aku xtau apa nk buat. pikiran aku hanya pd dia..(gudluck syg)

++ yoyo ++

just miss u...


1 - comments:

hehehehehehheheeheheeh..............motif?

12 April 2008 at 14:53  

Newer Post Older Post Home