Blogger Template by Blogcrowds

kisah ari jumaat...

ari jumaat...

aku dh rasa mcm ok sket. but stil rasa loya. then ditambah dek adie yg telah meracun fikiran aku utk terus mc maka aku tanpa berbelah bahagi g klinik lagik. tp kali ni aku g klinik yg dekat jer..kt sentul.

aku mmg serabai sket sejak balik dr tioman. so muka mmg nmpk sakit jer la kn..masa dh masuk jumpa Dr, dia tanya la aku sakit per..fuhh...Dr tu comey sungguh. rasa nk geget jer..(sori syg…sy xmenduakan awk ler) pastu aku ngadu la yg aku asyik loya n ada alergik sejak balik dr Tioman. then korang tau Dr tu ckp per??

"Awk dh lama ker rasa mual2 mcm nie? biasala, klau isteri pregnant, kdg2 suami yg teruk drp isteri. xpela, jgn risau. sy kasik ubat k.."

hampeh nyer Dr..bila masa lak aku ngaku aku dh kawen? ker dia nk ngorat aku jer..?wakakaka...apa2 hal pon, aku dpt gak MC ari jumaat tu. nasib la kn..

adie yg tgh emo aritu pasal gadoh ngn awek dia pasal sekeping gamba (motif??) ajak aku lepak2 smbil luahkan perasaan. so aku pon xkisah ler..biasa ler kn..dia dtg umah n kitorng pon kongsi citer n probs..dia kata nk release tension. so kebetulan eja ada skali, kitorng pon g lepak kt tasik titiwangsa n then melalak mcm org giler dlm keta. lepas sket tension aku aritu. n aku rasa adie n eja pon rasa yg sama even masalah xselesai lg. balik umah, kitorng buat keja giler lagik. meng'kaler' rambut. huhuhu..aku pon bukak la "Salon Jay"..eja kaler warna purple..adie lak kaler copper..aku lak..mcm biasa..merah pilihan ku...tp....hasilnyer kurang memberangsangkn...hampeh. nasib baik kaler rambut tu murah jer..lepas anta eja balik pcmc, aku ingat akan kuar ngn adie g LQ, tp dia penat n masih dlm kesedihan. aku majuk sbb ingat dpt g LQ n jumpa syg.tp tpaksa kansel..!so aku buat plan lain. aku kuar ngn kak azy, b n Li Tongtong g lepak kt white coffee jln yap kwan seng. mlm tu aku dpt tgk nora danish. cantiknyer..aku mmg giler suka kt minah cute nie!!comey sungguh!!! ramai gak la artis lepak sna tmasuk aku jugak la..sbb sumer org tgk aku. dressing over ker? xkot...ada ady putra ngn bini (lawa sehh bini dia.mcm omputih pon ada), ada Tam (adik2 citer dunia anita) n shajiry (penyanyi yg xlaku tu)..pastu ada gak kengkawan keja celcom n spt biasa kwn2 plu aku ler...ada jer dimana2 diorng nie...balik umah kul 3am. aku xleh tido. smpi kul 8am aku kacau adie n jeff, kitorng g bfast.hehehe..

ps:sori entri xde pics la..

2 - comments:

npe slalu tudo aku emo?
ekau x emo ke?

9 April 2008 at 09:57  

aku mana der emo..ko jer la...wakakaka..

9 April 2008 at 20:39  

Newer Post Older Post Home