Blogger Template by Blogcrowds

xde update menarik

well, ari aku dimulakan dgn bgn tido kul 3pm (tido drp kul 10am). aku janji ngn eja nk jumpa kt ampang park. nk beli hadiah utk kak azy n chom. tp xde menarik. so kitong terus g opis n mkn kt prinz je.

arini aku keja mlm mcm biasa. xder yg menarik melainkan aku dpt bukak meebo balik. tp aku chat kejap jer then aku off. sbb aku tggu mbr2 kt skype. dh biasa guna skype so meebo seolah2 xdiperlukan lagik..but no worries, aku masih perlukan meebo lg. aku kije ngn eja n shila. kitorng gilir2 tido. hehehe..1st time aku rasa betul2 tido even dpt lelap kejap jer. esok aku offday. sabtu baru keja balik. bulan ni aku cuti rabu, khamis n jumaat. so jumaat leh la jumpa 2 abg kesayangan aku tu..dis week plan nk celebrate besday kak azy. xsure lagi..klau ada, aku update k.

~pose eja tgh tido. siap ada bantal busuk!~

~gambar curi..shila cuba bersembunyi disebalik kerusi~

~aku gak yg mainten.muka bgn tido sbb ada org ajak on9 skype~

1 - comments:

buat keja ke chat online ni?

30 April 2008 at 16:30  

Newer Post Older Post Home